Wszystkie gry
W katalogu znajdziesz zarówno gry stacjonarne, jak i online, skupiające się na współpracy, komunikacji, integracji, a także wzmacnianiu kluczowych kompetencji – wszystko, aby idealnie odpowiadać na unikalne potrzeby Twojego zespołu.
Zachęcamy do eksplorowania świata gier i symulacji!
LICZBA OSÓB: 6 - 100 osób
CZAS TRWANIA: 1,5 lub 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia
Wygr.AI to nowoczesna rozgrywka szkoleniowa dla organizacji i zespołów, które chcą odkryć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji. Buduj przewagę rynkową dzięki praktycznej wiedzy.
CZAS TRWANIA: 1,5 lub 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia
Wygr.AI to nowoczesna rozgrywka szkoleniowa dla organizacji i zespołów, które chcą odkryć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji. Buduj przewagę rynkową dzięki praktycznej wiedzy.
LICZBA OSÓB: 120 do 1000
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
LICZBA OSÓB: 6 - 100 osób
CZAS TRWANIA: 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia
Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.
CZAS TRWANIA: 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia
Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.
LICZBA OSÓB: 20 - 120
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność.
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność.
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
LICZBA OSÓB: 16 do 100
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów
Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów
Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 - 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
CZAS TRWANIA: 1 - 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
LICZBA OSÓB: 18 - 500
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie
Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie
Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA LUB ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne
Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA LUB ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne
Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.
LICZBA OSÓB: 16 - 50
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
LICZBA OSÓB: 4 do 16
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
CZAS TRWANIA: 2,5 - 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 30 - 60 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów
Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników.
CZAS TRWANIA: 30 - 60 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów
Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników.
LICZBA OSÓB: 5 - 50
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.
LICZBA OSÓB: 4 -12
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu.
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu.
LICZBA OSÓB: od 1
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: diagnoza kompetencji
W fabule gry zaprojektowany jest algorytm o charakterze assessmentowym, który mierzy zachowania i decyzje w graczy. Zagregowane i opomiarowane zachowania i decyzje ilustrują kafeterie kompetencji.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: diagnoza kompetencji
W fabule gry zaprojektowany jest algorytm o charakterze assessmentowym, który mierzy zachowania i decyzje w graczy. Zagregowane i opomiarowane zachowania i decyzje ilustrują kafeterie kompetencji.
LICZBA OSÓB: 5 - 70
CZAS TRWANIA: 40 - 60 minut
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.
CZAS TRWANIA: 40 - 60 minut
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.
LICZBA OSÓB: 5 - 10 w jednym zespole
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie
Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby. Stańcie razem na pokładzie "Pokręconego Załadunku" i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie
Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby. Stańcie razem na pokładzie "Pokręconego Załadunku" i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.
LICZBA OSÓB: 6 - 36
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem
Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem
Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 2 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie
Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.
CZAS TRWANIA: 2 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie
Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.
LICZBA OSÓB: od 3
CZAS TRWANIA: 20 - 40 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie
Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.
CZAS TRWANIA: 20 - 40 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie
Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 1,5 - 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie
Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze w dwóch zespołach rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego' Stephena R. Coveya.
CZAS TRWANIA: 1,5 - 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie
Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze w dwóch zespołach rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego' Stephena R. Coveya.
LICZBA OSÓB: od 4
CZAS TRWANIA: 1,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, przywództwo, zarządzanie projektem
Team Balance to wyzwanie zespołowe, w którym koordynacja, współpraca i zarządzanie projektem są kluczowe. Idealne do integracji zespołu i rozwijania umiejętności rozwiązywania złożonych problemów.
CZAS TRWANIA: 1,5 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, przywództwo, zarządzanie projektem
Team Balance to wyzwanie zespołowe, w którym koordynacja, współpraca i zarządzanie projektem są kluczowe. Idealne do integracji zespołu i rozwijania umiejętności rozwiązywania złożonych problemów.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 20 - 60 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przywództwo, komunikacja, zaangażowanie i motywacja
Grupa przećwiczy swoje umiejętności komunikacyjne i zdolności do współpracy w zespole. W krótkim czasie, uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję przyjrzeć się sobie w działaniu.
CZAS TRWANIA: 20 - 60 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przywództwo, komunikacja, zaangażowanie i motywacja
Grupa przećwiczy swoje umiejętności komunikacyjne i zdolności do współpracy w zespole. W krótkim czasie, uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję przyjrzeć się sobie w działaniu.
LICZBA OSÓB: od 4
CZAS TRWANIA: 2 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, rywalizacja, myślenie strategiczne
Symulacja optymalizacji procesów organizacyjnych, przedstawiająca wyzwania zarządzania łańcuchem dostaw i konsekwencje braku komunikacji i współpracy. Idealna do rozwijania myślenia systemowego i uświadamiania znaczenia współpracy między działami.
CZAS TRWANIA: 2 - 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, rywalizacja, myślenie strategiczne
Symulacja optymalizacji procesów organizacyjnych, przedstawiająca wyzwania zarządzania łańcuchem dostaw i konsekwencje braku komunikacji i współpracy. Idealna do rozwijania myślenia systemowego i uświadamiania znaczenia współpracy między działami.
LICZBA OSÓB: 6
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, zaangażowanie i motywacja
Gra odkrywająca indywidualne style uczenia się i rozwijania umiejętności poprzez praktyczne doświadczenie w jubilerskiej pracowni z klockami Lego.
CZAS TRWANIA: 1,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, zaangażowanie i motywacja
Gra odkrywająca indywidualne style uczenia się i rozwijania umiejętności poprzez praktyczne doświadczenie w jubilerskiej pracowni z klockami Lego.
LICZBA OSÓB: od 3
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zaangażowanie i motywacja, komunikacja, strategia
Podróżuj w czasie, odkrywając nowe perspektywy i twórz odważne wizje przyszłości, by przekształcić je w konkretne plany działania. Idealna metoda do rozwijania strategicznego myślenia.
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zaangażowanie i motywacja, komunikacja, strategia
Podróżuj w czasie, odkrywając nowe perspektywy i twórz odważne wizje przyszłości, by przekształcić je w konkretne plany działania. Idealna metoda do rozwijania strategicznego myślenia.
LICZBA OSÓB: do 45
CZAS TRWANIA: 30 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana
Gra pozwala doświadczyć jak nieświadomie podążamy za swoimi założeniami i odkryć, że czasami trzeba podważyć głęboko zakorzenione przekonania, które ograniczają kreatywne i innowacyjne myślenie.
CZAS TRWANIA: 30 minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana
Gra pozwala doświadczyć jak nieświadomie podążamy za swoimi założeniami i odkryć, że czasami trzeba podważyć głęboko zakorzenione przekonania, które ograniczają kreatywne i innowacyjne myślenie.
LICZBA OSÓB: od 20
CZAS TRWANIA: 0,5 - 2 godziny
GRA STACJONARNA LUB ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zabawa, wiedza, integracja
Quiz Challenge to cykl 4 cotygodniowych quizów rozegranych on-line. Quiz będzie przeprowadzony w formie streamingu oraz z wykorzystaniem systemu do interakcji z dużymi grupami.
CZAS TRWANIA: 0,5 - 2 godziny
GRA STACJONARNA LUB ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zabawa, wiedza, integracja
Quiz Challenge to cykl 4 cotygodniowych quizów rozegranych on-line. Quiz będzie przeprowadzony w formie streamingu oraz z wykorzystaniem systemu do interakcji z dużymi grupami.
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja
Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja
Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.
LICZBA OSÓB: od 5
CZAS TRWANIA: 30 - 40minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, komunikacja
Wciągająca gra, w której uczestnicy z zasłoniętymi oczami uczą się zaawansowanych technik komunikacji, identyfikując brakujące elementy tylko za pomocą komunikacji werbalnej.
CZAS TRWANIA: 30 - 40minut
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, komunikacja
Wciągająca gra, w której uczestnicy z zasłoniętymi oczami uczą się zaawansowanych technik komunikacji, identyfikując brakujące elementy tylko za pomocą komunikacji werbalnej.
LICZBA OSÓB: od 9
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, strategia
Team Puzzle to gra, która równoważy wyzwania intelektualne ze sporą dawką ruchu i adrenaliny i zostawia uczestników ze poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, strategia
Team Puzzle to gra, która równoważy wyzwania intelektualne ze sporą dawką ruchu i adrenaliny i zostawia uczestników ze poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu.
LICZBA OSÓB: 12- 48
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem
Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem
Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.
LICZBA OSÓB: 2 - 200
CZAS TRWANIA: 0,5 - 1 godzina
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: rywalizacja, komunikacja
Uczestnicy wcielają się w rolę futurologów, którzy mają zadanie przeanalizować rynkowe trendy i przewidzieć sytuację ich firmy, procesów i produktów w przyszłości.
CZAS TRWANIA: 0,5 - 1 godzina
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: rywalizacja, komunikacja
Uczestnicy wcielają się w rolę futurologów, którzy mają zadanie przeanalizować rynkowe trendy i przewidzieć sytuację ich firmy, procesów i produktów w przyszłości.
LICZBA OSÓB: 17
CZAS TRWANIA: 3 - 5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, orientacja na klienta
The Best-seller jest odpowiedzią na wyzwania w zespołach sprzedażowych, takie jak rutyna, brak czasu na strategiczną refleksję i zaplanowanie działań, czy wyzwania ludzi zajmujących się organizacją szkoleń.
CZAS TRWANIA: 3 - 5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, orientacja na klienta
The Best-seller jest odpowiedzią na wyzwania w zespołach sprzedażowych, takie jak rutyna, brak czasu na strategiczną refleksję i zaplanowanie działań, czy wyzwania ludzi zajmujących się organizacją szkoleń.
LICZBA OSÓB: od 5
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie
Złożone i wciągające zadanie wymagające komunikacji, wykonywane pod dużą presją czasu. Idealnie nadaje się do przygotowania zespołów do pracy w konkurencyjnym środowisku i zwiększenia ich skuteczności w trudnych warunkach.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie
Złożone i wciągające zadanie wymagające komunikacji, wykonywane pod dużą presją czasu. Idealnie nadaje się do przygotowania zespołów do pracy w konkurencyjnym środowisku i zwiększenia ich skuteczności w trudnych warunkach.
LICZBA OSÓB: 4 - 200
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: teambuilding, kreatywność, integracja
Intensywny, 2-godzinny trening, który rozwija kluczowe umiejętności kreatywności, pomagając zespołom odkryć nowe perspektywy i innowacyjne rozwiązania w złożonym świecie biznesu.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: teambuilding, kreatywność, integracja
Intensywny, 2-godzinny trening, który rozwija kluczowe umiejętności kreatywności, pomagając zespołom odkryć nowe perspektywy i innowacyjne rozwiązania w złożonym świecie biznesu.
LICZBA OSÓB: 6 do 16 w jednej grupie
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, docenienie różnorodności, zarządzanie projektem
Dynamiczna gra zaprojektowana, aby dać zespołowi pożywkę do refleksji – co stanowi jego nawykowy sposób działania, czemu zawdzięcza sukcesy i jakie są potencjalne zagrożenia.
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, docenienie różnorodności, zarządzanie projektem
Dynamiczna gra zaprojektowana, aby dać zespołowi pożywkę do refleksji – co stanowi jego nawykowy sposób działania, czemu zawdzięcza sukcesy i jakie są potencjalne zagrożenia.
LICZBA OSÓB: do 30
CZAS TRWANIA: 6,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, myślenie strategiczne, zarządzanie projektem
Wejdźcie w rolę pracowników jednostki analitycznej - Waszym zadaniem jest pozyskiwanie i przekazywanie kluczowej wiedzy decydentom, mając realny wpływ na rozwój regionu. Gra idealna dla sektora publicznego.
CZAS TRWANIA: 6,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, myślenie strategiczne, zarządzanie projektem
Wejdźcie w rolę pracowników jednostki analitycznej - Waszym zadaniem jest pozyskiwanie i przekazywanie kluczowej wiedzy decydentom, mając realny wpływ na rozwój regionu. Gra idealna dla sektora publicznego.
LICZBA OSÓB: 15 do 100
CZAS TRWANIA: 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, przywództwo, zarządzanie projektem
W grze TRIP uczestnicy wcielają się w rolę zespołów projektowych, których zadaniem jest przygotowanie podróży dookoła świata. Nie jest to łatwe zadanie – klient ma wysokie oczekiwania.
CZAS TRWANIA: 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, przywództwo, zarządzanie projektem
W grze TRIP uczestnicy wcielają się w rolę zespołów projektowych, których zadaniem jest przygotowanie podróży dookoła świata. Nie jest to łatwe zadanie – klient ma wysokie oczekiwania.
LICZBA OSÓB: 18 do 500
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana, docenienie różnorodności
Zanurzcie się w emocjonującą podróż w czasie, współpracując ze swoim zespołem, aby pomóc słynnym wynalazcom i ochronić bieg historii. Idealna dla dużych grup podczas firmowych wydarzeń.
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana, docenienie różnorodności
Zanurzcie się w emocjonującą podróż w czasie, współpracując ze swoim zespołem, aby pomóc słynnym wynalazcom i ochronić bieg historii. Idealna dla dużych grup podczas firmowych wydarzeń.
LICZBA OSÓB: od 9
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, orientacja na klienta, zarządzanie projektem
Sunflower to gra, w której zespoły rywalizują o zbudowanie konstrukcji spełniającej wymagania Klienta, ucząc się przy tym efektywnej komunikacji i technik zadawania pytań.
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, orientacja na klienta, zarządzanie projektem
Sunflower to gra, w której zespoły rywalizują o zbudowanie konstrukcji spełniającej wymagania Klienta, ucząc się przy tym efektywnej komunikacji i technik zadawania pytań.
LICZBA OSÓB: od 9
CZAS TRWANIA: 12 - 16 godzin
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, przywództwo
Dynamiczna symulacja zarządzania firmą, gdzie uczestnicy wcielają się w role zarządów i rozwijają umiejętności strategicznego planowania oraz zarządzania ryzykiem w konkurencyjnym środowisku rynkowym.
CZAS TRWANIA: 12 - 16 godzin
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, przywództwo
Dynamiczna symulacja zarządzania firmą, gdzie uczestnicy wcielają się w role zarządów i rozwijają umiejętności strategicznego planowania oraz zarządzania ryzykiem w konkurencyjnym środowisku rynkowym.
ILOŚĆ OSÓB: od 9
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie konfliktem
BARNGA to doświadczenie wyzwań, które pojawiają się podczas pracy w zmieniających się uwarunkowaniach. Gra ma postać turnieju karcianego, który zastawia na uczestników pułapkę.
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie konfliktem
BARNGA to doświadczenie wyzwań, które pojawiają się podczas pracy w zmieniających się uwarunkowaniach. Gra ma postać turnieju karcianego, który zastawia na uczestników pułapkę.
LICZBA OSÓB: do 16
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, zmiana, strategia
autoKOREKTA to symulacja pracy w organizacji, w której o powodzeniu decydują: umiejętność dostosowania się nowej sytuacji, otwartość na wprowadzenie usprawnień, elastyczne działanie w zespole.
CZAS TRWANIA: 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, zmiana, strategia
autoKOREKTA to symulacja pracy w organizacji, w której o powodzeniu decydują: umiejętność dostosowania się nowej sytuacji, otwartość na wprowadzenie usprawnień, elastyczne działanie w zespole.
LICZBA OSÓB: od 18
CZAS TRWANIA: 5-6 godzin
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta
Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, i planowania.
CZAS TRWANIA: 5-6 godzin
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta
Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, i planowania.
LICZBA OSÓB: od 4
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA ONLINE LUB STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem
Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.
CZAS TRWANIA: 3 - 4 godziny
GRA ONLINE LUB STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem
Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.