Projekt Mars

LICZBA OSÓB: 4 -12

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu.

Pokręcony załadunek

LICZBA OSÓB: 5 – 10 w jednym zespole

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie

Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby.
Stańcie razem na pokładzie „Pokręconego Załadunku” i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.

Kwestia czasu

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie

Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.

Siła założeń

LICZBA OSÓB: do 45

CZAS TRWANIA: 30 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana

Gra pozwala doświadczyć jak nieświadomie podążamy za swoimi założeniami i odkryć, że czasami trzeba podważyć głęboko zakorzenione przekonania, które ograniczają kreatywne i innowacyjne myślenie.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.

Team Puzzle

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, strategia

Team Puzzle to gra, która równoważy wyzwania intelektualne ze sporą dawką ruchu i adrenaliny i zostawia uczestników ze poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu.

Gabinet Prezeski

LICZBA OSÓB: 12- 48

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem

Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.

Symbole

LICZBA OSÓB: od 5

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie

Złożone i wciągające zadanie wymagające komunikacji, wykonywane pod dużą presją czasu. Idealnie nadaje się do przygotowania zespołów do pracy w konkurencyjnym środowisku i zwiększenia ich skuteczności w trudnych warunkach.

TRIP

LICZBA OSÓB: 15 do 100

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, przywództwo, zarządzanie projektem

W grze TRIP uczestnicy wcielają się w rolę zespołów projektowych, których zadaniem jest przygotowanie podróży dookoła świata. Nie jest to łatwe zadanie – klient ma wysokie oczekiwania.

ProfitQuest

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 12 – 16 godzin

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, przywództwo

Dynamiczna symulacja zarządzania firmą, gdzie uczestnicy wcielają się w role zarządów i rozwijają umiejętności strategicznego planowania oraz zarządzania ryzykiem w konkurencyjnym środowisku rynkowym.