Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Projekt Mars

LICZBA OSÓB: 4 -12

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.

Pokręcony załadunek

LICZBA OSÓB: 5 – 10 w jednym zespole

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie

Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby.
Stańcie razem na pokładzie „Pokręconego Załadunku” i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Team Work Card Games

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 20 – 40 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie

Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.

Wulkan

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 – 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie

Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze w dwóch zespołach rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego’ Stephena R. Coveya.

Team Balance

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 1,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, przywództwo, zarządzanie projektem

Team Balance to wyzwanie zespołowe, w którym koordynacja, współpraca i zarządzanie projektem są kluczowe. Idealne do integracji zespołu i rozwijania umiejętności rozwiązywania złożonych problemów.

Tower of Power

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 20 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przywództwo, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Grupa przećwiczy swoje umiejętności komunikacyjne i zdolności do współpracy w zespole. W krótkim czasie, uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję przyjrzeć się sobie w działaniu.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.