Honey Rush
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
Kolekcjonerzy
LICZBA OSÓB: 18 – 500
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie
Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.
The Collectors
LICZBA OSÓB: 18 – 500
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie
Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.
HEXgame
LICZBA OSÓB: 16 – 50
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
HEXgame
LICZBA OSÓB: 16 – 50
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
Patterns
LICZBA OSÓB: 5 – 50
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.
Patterns
LICZBA OSÓB: 5 – 50
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.
Świątynia Słońca
LICZBA OSÓB: 5 – 70
CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.
Temple of the Sun
LICZBA OSÓB: 5 – 70
CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja
Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.
Webmaster
LICZBA OSÓB: od 6
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja
Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.