Łowisko: wersja ESG
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.
The Tree of Life
LICZBA OSÓB: 120 do 1000
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
The Tree of Life
LICZBA OSÓB: 120 do 1000
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
Cosmopolis
LICZBA OSÓB: 20 – 120
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.
Cosmopolis
LICZBA OSÓB: 20 – 120
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.
Honey Rush
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
Honey Rush
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
Łowisko
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
The New Commons Game
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
Kolekcjonerzy
LICZBA OSÓB: 18 – 500
CZAS TRWANIA: 2 godziny
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie
Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.