Łowisko: wersja ESG
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.
Cosmopolis
LICZBA OSÓB: 20 – 120
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.
Cosmopolis
LICZBA OSÓB: 20 – 120
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów
Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.
Łowisko
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
The New Commons Game
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
HEXgame
LICZBA OSÓB: 16 – 50
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
HEXgame
LICZBA OSÓB: 16 – 50
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja
HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.
The Guild of Masters
LICZBA OSÓB: 4 do 16
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
Gildia Mistrzów
LICZBA OSÓB: 4 do 16
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
Gabinet Prezeski
LICZBA OSÓB: 12- 48
CZAS TRWANIA: 1 godzina
GRA ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem
Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.