Pokręcony załadunek

LICZBA OSÓB: 5 – 10 w jednym zespole

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie

Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby.
Stańcie razem na pokładzie „Pokręconego Załadunku” i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Quiz Challenge

LICZBA OSÓB: od 20

CZAS TRWANIA: 0,5 – 2 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zabawa, wiedza, integracja

Quiz Challenge to cykl 4 cotygodniowych quizów rozegranych on-line. Quiz będzie przeprowadzony w formie streamingu oraz z wykorzystaniem systemu do interakcji z dużymi grupami.

Gabinet Prezeski

LICZBA OSÓB: 12- 48

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem

Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.

Forecast

LICZBA OSÓB: 2 – 200

CZAS TRWANIA: 0,5 – 1 godzina

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: rywalizacja, komunikacja

Uczestnicy wcielają się w rolę futurologów, którzy mają zadanie przeanalizować rynkowe trendy i przewidzieć sytuację ich firmy, procesów i produktów w przyszłości.

Chronos Express

LICZBA OSÓB: 18 do 500

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana, docenienie różnorodności

Zanurzcie się w emocjonującą podróż w czasie, współpracując ze swoim zespołem, aby pomóc słynnym wynalazcom i ochronić bieg historii. Idealna dla dużych grup podczas firmowych wydarzeń.

autoKOREKTA

LICZBA OSÓB: do 16

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, zmiana, strategia

autoKOREKTA to symulacja pracy w organizacji, w której o powodzeniu decydują: umiejętność dostosowania się nowej sytuacji, otwartość na wprowadzenie usprawnień, elastyczne działanie w zespole.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.