Łowisko: wersja ESG

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Gallery of Perspectives

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Galeria perspektyw

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

The New Commons Game

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

Operacja Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.