Łowisko: wersja ESG

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

Operacja Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

Gildia Mistrzów

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów. Rozrywka stanowić będzie także punkt wyjścia do refleksji dla leaderów z większym doświadczeniem. Gra wesprze również budowę relacji pomiędzy kadrą managerską. 

Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Kwestia czasu

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie

Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.

Team Balance

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 1,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, przywództwo, zarządzanie projektem

Team Balance to wyzwanie zespołowe, w którym koordynacja, współpraca i zarządzanie projektem są kluczowe. Idealne do integracji zespołu i rozwijania umiejętności rozwiązywania złożonych problemów.

Gra piwna

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, rywalizacja, myślenie strategiczne

Symulacja optymalizacji procesów organizacyjnych, przedstawiająca wyzwania zarządzania łańcuchem dostaw i konsekwencje braku komunikacji i współpracy. Idealna do rozwijania myślenia systemowego i uświadamiania znaczenia współpracy między działami.

30 karatów

LICZBA OSÓB: 6

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, zaangażowanie i motywacja

Gra odkrywająca indywidualne style uczenia się i rozwijania umiejętności poprzez praktyczne doświadczenie w jubilerskiej pracowni z klockami Lego. Idealna do wzmacniania motywacji do rozwoju osobistego i zrozumienia wpływu na własną ścieżkę kariery.

Siła założeń

LICZBA OSÓB: do 45

CZAS TRWANIA: 30 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana

Gra pozwala doświadczyć jak nieświadomie podążamy za swoimi założeniami i odkryć, że czasami trzeba podważyć głęboko zakorzenione przekonania, które ograniczają kreatywne i innowacyjne myślenie.