Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Gallery of Perspectives

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Galeria perspektyw

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Kolekcjonerzy

LICZBA OSÓB: 18 – 500

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie

Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.

The Collectors​

LICZBA OSÓB: 18 – 500

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie

Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.

ClusterMind

LICZBA OSÓB: od 1

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: diagnoza kompetencji

W fabule gry zaprojektowany jest algorytm o charakterze assessmentowym, który mierzy zachowania i decyzje w graczy. Zagregowane i opomiarowane zachowania i decyzje ilustrują kafeterie kompetencji.

ClusterMind

LICZBA OSÓB: od 1

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: diagnoza kompetencji

W fabule gry zaprojektowany jest algorytm o charakterze assessmentowym, który mierzy zachowania i decyzje w graczy. Zagregowane i opomiarowane zachowania i decyzje ilustrują kafeterie kompetencji.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.