Łowisko: wersja ESG

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

Honey Rush

LICZBA OSÓB: od 50

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!

Honey Rush

LICZBA OSÓB: od 50

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

The New Commons Game

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

The Guild of Masters

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.

Gildia Mistrzów

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.

Gra piwna

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, rywalizacja, myślenie strategiczne

Symulacja optymalizacji procesów organizacyjnych, przedstawiająca wyzwania zarządzania łańcuchem dostaw i konsekwencje braku komunikacji i współpracy. Idealna do rozwijania myślenia systemowego i uświadamiania znaczenia współpracy między działami.

Beer Game

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, rywalizacja, myślenie strategiczne

Symulacja optymalizacji procesów organizacyjnych, przedstawiająca wyzwania zarządzania łańcuchem dostaw i konsekwencje braku komunikacji i współpracy. Idealna do rozwijania myślenia systemowego i uświadamiania znaczenia współpracy między działami.

Time Machine

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zaangażowanie i motywacja, komunikacja, strategia

Podróżuj w czasie, odkrywając nowe perspektywy i twórz odważne wizje przyszłości, by przekształcić je w konkretne plany działania. Idealna metoda do rozwijania strategicznego myślenia.