Łowisko: wersja ESG
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.
The Tree of Life
LICZBA OSÓB: 120 do 1000
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
The Tree of Life
LICZBA OSÓB: 120 do 1000
CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia
The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.
Honey Rush
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
Honey Rush
LICZBA OSÓB: od 50
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana
Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!
Łowisko
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
The New Commons Game
LICZBA OSÓB: od 14
CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny
GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie
Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.
The Guild of Masters
LICZBA OSÓB: 4 do 16
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
Gildia Mistrzów
LICZBA OSÓB: 4 do 16
CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny
GRA STACJONARNA
OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja
Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.
Quiz Challenge
LICZBA OSÓB: od 20
CZAS TRWANIA: 0,5 – 2 godziny
GRA STACJONARNA LUB ONLINE
OBSZARY ZASTOSOWANIA: zabawa, wiedza, integracja
Quiz Challenge to cykl 4 cotygodniowych quizów rozegranych on-line. Quiz będzie przeprowadzony w formie streamingu oraz z wykorzystaniem systemu do interakcji z dużymi grupami.