HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli.

Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się.

Pokręcony załadunek

LICZBA OSÓB: 5 – 10 w jednym zespole

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie

Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby.
Stańcie razem na pokładzie „Pokręconego Załadunku” i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.

Po omacku

LICZBA OSÓB: od 5

CZAS TRWANIA: 30 – 40minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, komunikacja

Wciągająca gra, w której uczestnicy z zasłoniętymi oczami uczą się zaawansowanych technik komunikacji, identyfikując brakujące elementy tylko za pomocą komunikacji werbalnej.

Team Puzzle

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, strategia

Team Puzzle to gra, która równoważy wyzwania intelektualne ze sporą dawką ruchu i adrenaliny i zostawia uczestników ze poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu.

Gabinet Prezeski

LICZBA OSÓB: 12- 48

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem

Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem.