Łowisko: wersja ESG

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.

The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

The New Commons Game

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia.

Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

Operacja Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

The Guild of Masters

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów.