Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Projekt Mars

LICZBA OSÓB: 4 -12

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznym środowisku.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się. Idealna do rozwijania umiejętności zarządzania informacjami, komunikacji i pracy zespołowej pod presją czasu.

Team Work Card Games

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 20 – 40 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie

Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.

Wulkan

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 – 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie

Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze podzieleni na dwa zespoły rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego’ Stephena R. Coveya. Idealna do szkoleń integracyjnych i rozwoju osobistego.

Team Balance

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 1,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, przywództwo, zarządzanie projektem

Team Balance to wyzwanie zespołowe, w którym koordynacja, współpraca i zarządzanie projektem są kluczowe. Idealne do integracji zespołu i rozwijania umiejętności rozwiązywania złożonych problemów.

Forecast

LICZBA OSÓB: 2 – 200

CZAS TRWANIA: 0,5 – 1 godzina

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: rywalizacja, komunikacja

Uczestnicy wcielają się w rolę futurologów, którzy mają zadanie przeanalizować rynkowe trendy i przewidzieć sytuację ich firmy, procesów i produktów w przyszłości.

Slogan

LICZBA OSÓB: od 18

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta

Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, planowania i efektywności w obsłudze klienta, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego.