Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Projekt Mars

LICZBA OSÓB: 4 -12

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznym środowisku.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się. Idealna do rozwijania umiejętności zarządzania informacjami, komunikacji i pracy zespołowej pod presją czasu.

30 karatów

LICZBA OSÓB: 6

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, zaangażowanie i motywacja

Gra odkrywająca indywidualne style uczenia się i rozwijania umiejętności poprzez praktyczne doświadczenie w jubilerskiej pracowni z klockami Lego. Idealna do wzmacniania motywacji do rozwoju osobistego i zrozumienia wpływu na własną ścieżkę kariery.

Sunflower

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Sunflower to gra, w której zespoły rywalizują o zbudowanie konstrukcji spełniającej wymagania Klienta, ucząc się przy tym efektywnej komunikacji i technik zadawania pytań. Idealna do ćwiczenia zrozumienia potrzeb klienta i współpracy zespołowej.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań. Idealna do nauczania efektywnego zarządzania relacjami z klientami i maksymalizacji sprzedaży.