The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup pracowników i zakłada jednoczesną rozgrywkę dla zróżnicowanych zespołów.

Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Honey Rush

LICZBA OSÓB: od 60

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli i funkcji. Osią tematyczną są umiejętności organizowania komunikacji i systemowego zarzadzania informacją w celu skutecznego współdziałania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Gildia Mistrzów

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów. Rozrywka stanowić będzie także punkt wyjścia do refleksji dla leaderów z większym doświadczeniem. Gra wesprze również budowę relacji pomiędzy kadrą managerską. 

Slogan

LICZBA OSÓB: od 18

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta

Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, planowania i efektywności w obsłudze klienta, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego.