Oferta 2w1

DWA RAZY WIĘCEJ INTEGRACJI, DWA RAZY WIĘCEJ KORZYŚCI Oferta 2w1

The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup pracowników i zakłada jednoczesną rozgrywkę dla zróżnicowanych zespołów.

Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Honey Rush

LICZBA OSÓB: od 60

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!

Quiz Challenge

LICZBA OSÓB: od 20

CZAS TRWANIA: 4 x 30 minut

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zabawa, wiedza, integracja

Quiz Challenge to cykl 4 cotygodniowych quizów rozegranych on-line. Quiz będzie przeprowadzony w formie streamingu oraz z wykorzystaniem systemu do interakcji z dużymi grupami. Pozwoli nam to na zaangażowanie wszystkich uczestników ​w jednym czasie.

Forecast

LICZBA OSÓB: 2 – 200

CZAS TRWANIA: 0,5 – 1 godzina

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: rywalizacja, komunikacja

Uczestnicy wcielają się w rolę futurologów, którzy mają zadanie przeanalizować rynkowe trendy i przewidzieć sytuację ich firmy, procesów i produktów w przyszłości.