Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Galeria perspektyw

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Operacja Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli i funkcji. Osią tematyczną są umiejętności organizowania komunikacji i systemowego zarzadzania informacją w celu skutecznego współdziałania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się. Idealna do rozwijania umiejętności zarządzania informacjami, komunikacji i pracy zespołowej pod presją czasu.

Pokręcony załadunek

LICZBA OSÓB: 5 – 10 w jednym zespole

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zaufanie

Nietypowe towary trzeba transportować w nietypowe sposoby.
Stańcie razem na pokładzie „Pokręconego Załadunku” i wykażcie się umiejętnością koordynacji w niekonwencjonalnym transporcie. Czy uda Wam się wspólnie pokonać ograniczenia czasu, niebezpieczne strefy i logistyczne łamigłówki? Zacieśniajcie więzi, doskonalcie współpracę i wzajemne wsparcie, by przewieźć wasze kontenery do celu.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.

Po omacku

LICZBA OSÓB: od 5

CZAS TRWANIA: 30 – 40minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, komunikacja

Wciągająca gra, w której uczestnicy z zasłoniętymi oczami uczą się zaawansowanych technik komunikacji, identyfikując brakujące elementy tylko za pomocą komunikacji werbalnej. Doskonała do rozwijania umiejętności słuchania, zadawania pytań i komunikacji dwustronnej.