Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Galeria perspektyw

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Łowisko

LICZBA OSÓB: od 14

CZAS TRWANIA: 1 – 1,5 godziny

GRA STACJONARNA, ONLINE LUB HYBRYDOWA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, rywalizacja, zaufanie

Łowisko to metafora organizacji i jej działania w zróżnicowanych zespołach z różnorodnymi ludźmi. Zarządzanie obszarem połowu ryb okazuje się doskonałą okazją do interaktywnego doświadczenia przez uczestników współpracy i jej wyzwań.

Kolekcjonerzy

LICZBA OSÓB: 18 – 500

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie

Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.

Operacja Strike Fighter

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA LUB ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: negocjacje, zaangażowanie, myślenie strategiczne

Symulacja o umiejętnym rozpoznawaniu interesów drugiej strony oraz sposobach na przygotowanie i prowadzenie skutecznych negocjacji.

HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli i funkcji. Osią tematyczną są umiejętności organizowania komunikacji i systemowego zarzadzania informacją w celu skutecznego współdziałania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Gildia Mistrzów

LICZBA OSÓB: 4 do 16

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: myślenie strategiczne, delegowanie zadań, komunikacja

Gildia Mistrzów świetnie sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji przywódczych. Przyczyni się do zwiększenia świadomości zwłaszcza początkujących team leaderów. Rozrywka stanowić będzie także punkt wyjścia do refleksji dla leaderów z większym doświadczeniem. Gra wesprze również budowę relacji pomiędzy kadrą managerską. 

Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Projekt Mars

LICZBA OSÓB: 4 -12

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj wyzwanie kolonizacji Marsa poprzez strategiczne planowanie i intensywną realizację zadań, doskonaląc umiejętności agile i współpracy zespołowej. Idealna gra do nauki zarządzania priorytetami i efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznym środowisku.