HEXgame

LICZBA OSÓB: 16 – 50

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, zaangażowanie i motywacja

HEXgame to symulacja zarządzania państwem jako metaforą dużej organizacji, ze strukturami zarządczymi pionowymi i poziomymi. Kluczowym wyzwaniem dla uczestników jest współdziałanie liderów różnych szczebli i funkcji. Osią tematyczną są umiejętności organizowania komunikacji i systemowego zarzadzania informacją w celu skutecznego współdziałania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Gabinet Prezeski

LICZBA OSÓB: 20 – 500

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, komunikacja, zarządzanie projektem

Gabinet Prezeski to gra online, która kładzie nacisk na efektywną współpracę, komunikację i zrozumienie potrzeb klienta, łącząc elementy Design Thinking i symulacji zarządzania projektem. Oferując opcje gry zdalnej, stacjonarnej lub hybrydowej, 'Gabinet Prezeski’ to doskonała okazja do nauki, integracji i rozwijania umiejętności w dynamicznym, ale bezpiecznym środowisku. Idealna dla zespołów szukających kreatywnego wyzwania i wspólnego rozwoju.

The BestSeller game

LICZBA OSÓB: 5 do 40

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, orientacja na klienta

The Best-seller jest odpowiedzią na wyzwania w zespołach sprzedażowych, takie jak rutyna, brak czasu na strategiczną refleksję i zaplanowanie działań, czy wyzwania ludzi zajmujących się organizacją szkoleń i konferencji.

TRIP

LICZBA OSÓB: 15 do 100

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, przywództwo, zarządzanie projektem

W grze TRIP uczestnicy wcielają się w rolę zespołów projektowych, których zadaniem jest przygotowanie podróży dookoła świata. Nie jest to łatwe zadanie – klient ma wysokie oczekiwania, a budżet i czas na realizację projektu są mocno ograniczone.

Sunflower

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Sunflower to gra, w której zespoły rywalizują o zbudowanie konstrukcji spełniającej wymagania Klienta, ucząc się przy tym efektywnej komunikacji i technik zadawania pytań. Idealna do ćwiczenia zrozumienia potrzeb klienta i współpracy zespołowej.

autoKOREKTA

LICZBA OSÓB: 6 do 16

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, zmiana, strategia

autoKOREKTA to symulacja pracy w organizacji, w której o powodzeniu decydują: umiejętność dostosowania się nowej sytuacji, otwartość na wprowadzenie usprawnień, elastyczne działanie w zespole. To też symulacja funkcjonowania na rynku, który wymusza na firmach ciągłe zmiany, wymagając szybkich decyzji i świadomej adaptacji.

Slogan

LICZBA OSÓB: od 18

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta

Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, planowania i efektywności w obsłudze klienta, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań. Idealna do nauczania efektywnego zarządzania relacjami z klientami i maksymalizacji sprzedaży.