Po omacku

LICZBA OSÓB: od 5

CZAS TRWANIA: 30 – 40minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, komunikacja

Wciągająca gra, w której uczestnicy z zasłoniętymi oczami uczą się zaawansowanych technik komunikacji, identyfikując brakujące elementy tylko za pomocą komunikacji werbalnej.

Ekspedycja mocy

LICZBA OSÓB: 6 do 16 w jednej grupie

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, docenienie różnorodności, zarządzanie projektem

Dynamiczna gra zaprojektowana, aby dać zespołowi pożywkę do refleksji – co stanowi jego nawykowy sposób działania, czemu zawdzięcza sukcesy i jakie są potencjalne zagrożenia.

ProfitQuest

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 12 – 16 godzin

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: strategia, rywalizacja, przywództwo

Dynamiczna symulacja zarządzania firmą, gdzie uczestnicy wcielają się w role zarządów i rozwijają umiejętności strategicznego planowania oraz zarządzania ryzykiem w konkurencyjnym środowisku rynkowym.

Barnga

ILOŚĆ OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie konfliktem

BARNGA to doświadczenie wyzwań, które pojawiają się podczas pracy w zmieniających się uwarunkowaniach. Gra ma postać turnieju karcianego, który zastawia na uczestników pułapkę.

Slogan

LICZBA OSÓB: od 18

CZAS TRWANIA: 5-6 godzin

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, rywalizacja, orientacja na klienta

Symulacja skupiająca się na komunikacji w strukturach poziomych i orientacji na potrzeby klienta, gdzie zespoły konkurują na rynku tworząc slogany. Idealna do rozwijania współpracy, i planowania.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.