Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Matter of Time

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie

Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.

Kwestia czasu

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie

Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań.