Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się. Idealna do rozwijania umiejętności zarządzania informacjami, komunikacji i pracy zespołowej pod presją czasu.

Team Work Card Games

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 20 – 40 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie

Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.

Time Machine

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zaangażowanie i motywacja, komunikacja, strategia

Podróżuj w czasie, odkrywając nowe perspektywy i twórz odważne wizje przyszłości, by przekształcić je w konkretne plany działania. Idealna metoda do rozwijania strategicznego myślenia i zjednoczenia zespołu wokół wspólnych celów.

Siła założeń

LICZBA OSÓB: do 45

CZAS TRWANIA: 30 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zmiana

Gra pozwala doświadczyć jak nieświadomie podążamy za swoimi założeniami i odkryć, że czasami trzeba podważyć głęboko zakorzenione przekonania, które ograniczają kreatywne i innowacyjne myślenie.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań. Idealna do nauczania efektywnego zarządzania relacjami z klientami i maksymalizacji sprzedaży.