Wulkan

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 – 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie

Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze podzieleni na dwa zespoły rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego’ Stephena R. Coveya. Idealna do szkoleń integracyjnych i rozwoju osobistego.

Sunflower

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: przełamywanie silosów, orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Sunflower to gra, w której zespoły rywalizują o zbudowanie konstrukcji spełniającej wymagania Klienta, ucząc się przy tym efektywnej komunikacji i technik zadawania pytań. Idealna do ćwiczenia zrozumienia potrzeb klienta i współpracy zespołowej.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań. Idealna do nauczania efektywnego zarządzania relacjami z klientami i maksymalizacji sprzedaży.