ClusterMind

LICZBA OSÓB: od 1

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: diagnoza kompetencji

W fabule gry zaprojektowany jest algorytm o charakterze assessmentowym, który mierzy zachowania i decyzje w graczy. Zagregowane i opomiarowane zachowania i decyzje ilustrują kafeterie kompetencji.

Ekspedycja mocy

LICZBA OSÓB: 6 do 16 w jednej grupie

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, docenienie różnorodności, zarządzanie projektem

Ekspedycja mocy jest dynamiczną grą zaprojektowaną, aby dać zespołowi pożywkę do refleksji – co stanowi jego nawykowy sposób działania, jakim mocnym stronom zawdzięcza swoje sukcesy i jakie są potencjalne zagrożenia, które mogą stanąć na drodze zespołowej efektywności.

Archipelago

LICZBA OSÓB: od 4

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA ONLINE LUB STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: orientacja na klienta, zarządzanie projektem

Symulacja zarządzania działami sprzedaży i marketingu, gdzie uczestnicy uczą się zwiększać zyski poprzez dopasowywanie oferty do preferencji klientów i koordynowanie działań. Idealna do nauczania efektywnego zarządzania relacjami z klientami i maksymalizacji sprzedaży.