The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup pracowników i zakłada jednoczesną rozgrywkę dla zróżnicowanych zespołów.

Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Galeria perspektyw

LICZBA OSÓB: 16 do 100

CZAS TRWANIA: 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, przełamywanie silosów

Odtwórzcie historyczny witraż łącząc rozproszone informacje i pracując zespołowo. Idealna gra do nauki o komunikacji i zarządzaniu projektem w emocjonującym, warsztatowym stylu.

Kolekcjonerzy

LICZBA OSÓB: 18 – 500

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, rywalizacja, zaufanie

Kolekcjonerzy to dynamiczna rozrywka, o dużym potencjale integracyjnym. Daje wartościową refleksję nad zarządzaniem kontaktami z klientem w zespołach sprzedaży, nauczy szybkiej komunikacji i efektywnej współpracy.

Matrix

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 30 – 60 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zarządzanie, zaangażowanie i motywacja, przełamywanie silosów

Matrix zabiera uczestników do świata relacji i powiązań. Wyzwala mnóstwo emocji, wymaga koncentracji i współpracy uczestników. Ma dodatkowy atut – nie zajmuje dużo czasu, dlatego jeśli ktoś szuka krótkiego, lecz bardzo refleksyjnego ćwiczenia, to Matrix idealnie się sprawdzi.

Patterns

LICZBA OSÓB: 5 – 50

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Gra, która rzuca wyzwanie komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy muszą odkryć unikalny kod poprzez wspólne układanie wzoru, polegając jedynie na skutecznej komunikacji werbalnej w warunkach niepewności.

Świątynia Słońca

LICZBA OSÓB: 5 – 70

CZAS TRWANIA: 40 – 60 minut

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, komunikacja

Przygodowa gra symulacyjna, w której uczestnicy jako archeolodzy muszą uciec z pułapki w starożytnej świątyni, rozwiązując zagadki i współpracując bez możliwości swobodnego porozumiewania się. Idealna do rozwijania umiejętności zarządzania informacjami, komunikacji i pracy zespołowej pod presją czasu.

Pixel

LICZBA OSÓB: 6 – 36

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA ONLINE

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie projektem

Pixel pozwoli lepiej zrozumieć czynniki wspierające i utrudniające współpracę. Symulacja będzie punktem wyjścia do określenia zasad działania w rzeczywistości zawodowej.

Team Work Card Games

LICZBA OSÓB: od 3

CZAS TRWANIA: 20 – 40 minut

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zarządzanie

Fascynująca gra karciana skupiająca się na komunikacji i współpracy zespołowej, gdzie uczestnicy odkrywają wspólnie rozwiązanie zagadki w stylu Einsteina, wzmacniając umiejętności zarządzania i teambuildingu.

Wulkan

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 – 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaufanie

Gra symulacyjna skupiająca się na budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, gdzie gracze podzieleni na dwa zespoły rozwiązują wyzwania, wzorując się na koncepcji 'Emocjonalnego Konta Bankowego’ Stephena R. Coveya. Idealna do szkoleń integracyjnych i rozwoju osobistego.