23
Nov

13517385_10204948085742389_1878907598648993076_oOd 2014 roku coraz głośniej jest na temat wykorzystywania gier w szkoleniach i rekrutacji. Obecnie wiodącym trendem jest także grywalizacja, z grą często mylona. Jak wiadomo, Pracownia Gier od 2004 roku projektuje rozwiązania oparte na symulacjach biznesowych, które wykorzystują metodę gier. Zauważamy, że coraz częściej pytają nas Państwo o projekty gier na miarę. Towarzyszą temu różne wątpliwości – czy firma jest na to gotowa, z jakim odbiorem wśród pracowników się to spotka, czy to zgodne z założeniami kampanii employer brandingowej etc.

MM-271Pojawia się też pytanie, czym w istocie różni się  GRA od GRYWALIZACJI? Dlatego właśnie tegoroczny pokaz Mikołajkowy będzie przestrzenią do zaprezentowania procesu projektowania gier na miarę. Podzielimy się naszymi doświadczeniami z pracy z klientami, przedstawimy także już zrealizowane gry na miarę.

Pojawi się nasza Dyrektor R&D, która od 12 lat  projektuje rozwiązania w postaci gier – Joanna Średnicka. Zaprezentuje metodę gier i opowie o tym jak symulacje biznesowe pomagają klientom.

Pokaz Projektowania Gier będzie także okazją do poznania projektanta gier, który odpowiada obecnie za proces pracy z klientem zamawiającym grę – Igora Widawskiego. Igor pomoże lepiej zrozumieć poszczególne etapy powstawania briefu i założeń do gry od klienta.
Ponadto dowiedzą się Państwo:

  • jakie wyzwania i cele szkoleniowe można rozwiązać wykorzystując gry
  • co organizacja musi wiedzieć aby otrzymać optymalną grę, uwzględniającą potrzeby firmy
  • jak tworzyć brief pomocny w tworzeniu gry na miarę
  • czego mogą nauczyć symulacje biznesowe zaprojektowane na miarę, które są oparte na rzeczywistości klienta, a czego
    tradycyjne szkolenie nie zapewni  (case study)
  • kiedy warto, a kiedy nie, projektować grę dla organizacji

Będzie to również okazja by zadać wszelkie nurtujące pytania, dotyczące szczegółów procesu powstawania gry na miarę. Jak na każdym organizowanym przez nas pokazie –uczestnicy zagrają w grę zaprojektowaną przez nas na miarę, dla klienta. AutoKOREKTA, bo o niej mowa, znalazła się w finale konkursu BEX Institute z Dublina obok gier z Wielkiej Brytanii, USA i Hiszpanii. Mamy nadzieję, że podczas naszego spotkania będziemy mogli poinformować, czy zajęliśmy podium :)

Polecamy:  Test Gallupa kluczem do efektywnego zarządzania potencjałem pracowników

Pokaz poprowadzi Anna Zychalak, która ma doświadczenie w współpracy z klientami zamawiającymi projekty gier na miarę. Anna świetnie orientuje się w obszarze potrzeb klienta i tego, kiedy warto skorzystać z gotowej symulacji, a kiedy organizacji przyda się rozwiązanie zaprojektowane na miarę.

    

Pokaz odbędzie się 7 grudnia 2016r. w godzinach 9.15-15.00 – wyjątkowo! – w naszym biurze na ul. Puławskiej 39/2 (formularz zapisu poniżej). Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Będzie inspirująco i rozwojowo!

Sylwetki prowadzących:

File1Joanna Średnicka, Dyrektor ds. R&D oraz projektowania badań

Ekspert R&D oraz projektowania badań organizacji. Socjolog organizacji. Partner zarządzający i współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych. Zarządza procesami design management w projektach projektowania gier. Badacz kultury organizacyjnej i modeli działania, analityk systemów kultury organizacyjnej. Wykładowca procesu projektowania na Technology University  w Delft (Holandia). Realizowała projekty badawcze w Polsce Francji, Wielkiej Brytanii. Specjalizuje się w analizie zmian i procesach HR w organizacjach.  Współtwórca nagrodzonych gier PGS oraz Comptence Game – unikatowej innowacyjnej symulacji on-line do diagnozy kluczowych dla biznesu kompetencji. Jest członkiem i certyfikowaną projektantką NASAGA (North American Simulation and Gaming Association). Wykładowca w Szkole Głównej  Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim i Akademii Leona Koźmińskiego.

igorIgor Widawski, Projektant gier

Kierownik działu R&D Pracowni. Z wykształcenia socjolog, studiował na Uniwersytecie Warszawskim oraz w School of Business & Economics w Maastricht. Symulacje jego autorstwa były rozgrywane już przez tysiące graczy w korporacjach, organizacjach pozarządowych i w administracji publicznej. Tworzył gry w takich tematach jak: zarządzanie projektami, negocjacje, budowanie marki, partycypacja publiczna, energetyka, zarządzanie zmianę i brokering wiedzy. Jest czołowym projektantem w Competence Game: projekcie innowacyjnym na skalę światową, którego celem jest stworzenie narzędzi do pomiaru kompetencji w środowisku online.

anna_zychalakAnna Zychalak, Business Development Manager

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Od 9 lat związana ze strukturami sprzedażowymi, z czego 5 ostatnich poświęciła współpracując z działami HR największych firm w Polsce w zakresie doboru narzędzi szkoleniowych i rekrutacyjnych.
Wg. Instytutu Gallupa jej kluczowym talentem jest WOO!, dlatego jak nikt potrafi rozwijać relacje biznesowe. Doświadczenie i kompetencje sprawiają z kolei, że staje po stronie klienta i bezbłędne odczytuje jego potrzeby i bolączki. W efekcie proponuje rozwiązania, które naprawdę dostarczają klientowi praktycznych rozwiązań szkoleniowych.

Polecamy:  Pracownia zdobyła kolejną nagrodę - autoKOREKTA z tytułem The Most Significant Scope

Formularz zgłoszeniowy:

Imię i nazwisko uczestnika (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Numer kontaktowy (wymagane)

Adres email (wymagane)

Wyrażam zgodę na:

Zobacz także: