fbpx

Stworzyliśmy Pracownię, by wykorzystując gry szkoleniowe i symulacje wspierać firmy i organizacje w pokonywaniu wyzwań zarządzania. Naszą misją jest, aby przy pomocy gier i symulacji wyzwalać zmiany w ludziach, zespołach, organizacjach i życiu publicznym.

Joanna Średnicka CEO

Joanna Średnicka, CEO

Współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych, pomysłodawca przedsięwzięcia gier online w badaniu kompetencji Competence Game oraz inicjatorka Game Changers Academy. Jest przedsiębiorcą, partnerem zarządzającym w trzech spółkach z obszaru doradztwa, szkoleń metodą gier, rozwoju a także biznesu e-commerce (experiencecorner.com). Od 2004 roku kieruje działem R&D Pracowni Gier; współprojektowała gry szkoleniowe nagradzane w międzynarodowych konkursach (USA, Kanada, Irlandia, Polska).Ma ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, które odnotowują coroczne wzrosty finansowe, działają w Polsce i na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami, rozwojem talentów, a także analizie zmian zachodzących w firmach. Zrealizowała ponad 2000 godzin interwencji i programów rozwojowych w oparciu o gry i symulacje. Jest członkiem i certyfikowaną projektantką NASAGA (North American Simulation and Gaming Association). Ekspertka badań i rozwoju organizacji w zakresie kultury, procesów i modeli działania . Jako wykładowca współpracuje ze Szkołą Główną Handlową, Uniwersytetem Warszawskim, Collegium Civitas, TU Delft (Holandia). Ekspert międzynarodowych konferencji projektowania gier dla biznesu. Absolwentka prestiżowego programu dla przedsiębiorców Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative 2017, organizowanego przez US State Department i The German Marshall Fund of the United States, którego celem jest wspieranie i rozwój współpracy firm i startup-ów.

Filip-Tomaszewski-Członek-zarządu

Filip Tomaszewski

Współzałożyciel Pracowni Gier Szkoleniowych. Ceni harmonię i dobre kompozycje, dlatego przygotował modele matematyczne większości gier Pracowni. W swojej pracy opiera się oczywiście na teorii gier, ale wykorzystuje też modele statystyczne i ekonomiczne oraz wielowymiarowe analizy statystyczne.
Filip jest współautorem uznanych na rynku polskim i światowym gier spod znaku Pracowni, m.in. Archipelago, Strike Fighter i ProfitQuest. Jest też członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Gier i Symulacji ISAGA. Wykształcenie zdobył w Instytucie Socjologii UW, tam też skończył ścieżkę zaawansowanych modeli formalnych. Przez kilka lat związany był z rynkiem monitoringu mediów, w 2005 r. został badaczem roku TNS OBOP. Ma obsesję rentowności w działaniu biznesowym i uwielbia MS Excel. Wszystkie gry, które projektował miały w nim swój początek.

Jagoda Gandziarowska-Ziolecka

Jagoda Gandziarowska-Ziołecka

Socjolożka, współtwórczyni i współwłaścicielka grupy firm w obszarze gier i symulacji szkoleniowych w biznesie: Pracownia Gier Szkoleniowcy, Competence Game i Experience Corner. Specjalizuje się w wykorzystywaniu gier symulacyjnych w procesach budowy nowych zespołów, usprawniania komunikacji, wdrażania zasad współpracy opartej na zaufaniu i zorientowanej na osiąganie celów. Wykładowca metody gier w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim i Akademii Leona Koźmińskiego. Pasjonuje ją jakość współpracy organizacji w życiu publicznym. Współtworzy programy dla administracji publicznej i sektora edukacji. W latach 2010-2014 członek zarządu International Simulation and Gaming Association (Międzynarodowe Stowarzyszenie Gier i Symulacji ISAGA). Laureatka nagrody MP Power Awards Osobowość Roku 2018 w kategorii “Teambuilding”.
Współtwórczyni magazynuKosmos dla Dziewczynek.


ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA


Zapisz się do newslettera

 

Otrzymuj najświeższe informacje o premierach oraz zaproszenia na bezpłatne rozgrywki

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingowych, przy czym zgodę swoją wyrażam dobrowolnie.