The Tree of Life

LICZBA OSÓB: 120 do 1000

CZAS TRWANIA: 3 – 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: innowacja, docenienie różnorodności, strategia

The Tree of Life to gra symulacyjna o osiąganiu celów, współpracy, różnorodności i ciągłej zmianie. Gra została zaprojektowana z myślą o rozwoju i integracji dużych grup pracowników i zakłada jednoczesną rozgrywkę dla zróżnicowanych zespołów.

Olimpiada współpracy

LICZBA OSÓB: 6 – 100 osób

CZAS TRWANIA: 4 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, innowacja, strategia

Doświadczenie pasjonującej kombinacji zabawy i nauki poprzez klasyczne gry komunikacyjne, które wzmacniają umiejętności współpracy i efektywną komunikację w zespole.

Cosmopolis

LICZBA OSÓB: 20 – 120

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: zmiana, strategia, przełamywanie silosów

Gra Cosmopolis przeniesie Was do metropolii jutra – nowoczesnych miast, w których dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu. Ważne będą tradycja lokalnych społeczności, wygoda i dostępność. Nowoczesne technologie posłużą zrównoważonemu, przyjaznemu środowisku rozwojowi.

Honey Rush

LICZBA OSÓB: od 60

CZAS TRWANIA: 2,5 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zmiana

Przeżyj emocjonującą przygodę w świecie pszczół, gdzie dzięki dynamicznej akcji i współpracy uczestnicy uczą się o organizacji i strategii biznesowej. Idealna gra do integracji dużych zespołów!

Kwestia czasu

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, strategia, zarządzanie

Symulacja biznesowa, która ujawnia kluczowe mechanizmy pracy firmy poprzez szybką reakcję i zarządzanie priorytetami w stresujących warunkach. Idealna do rozwijania umiejętności planowania, koordynacji zadań i współpracy między działami.

Webmaster

LICZBA OSÓB: od 6

CZAS TRWANIA: 1,5 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, komunikacja, zaangażowanie i motywacja

Webmaster to pozornie proste ćwiczenie, które wymaga dużego zaangażowania całego zespołu. Porusza wiele zagadnień związanych z operacyjną pracą zespołową wymagającą dostarczenia wyników i wykonania zadania pod presją czasu.

Team Puzzle

LICZBA OSÓB: od 9

CZAS TRWANIA: 2 – 3 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, zaangażowanie i motywacja, strategia

Team Puzzle to gra, która równoważy wyzwania intelektualne ze sporą dawką ruchu i adrenaliny i zostawia uczestników ze wzmocnionym poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu.
Gra Team Puzzle jest odpowiedzią na pytanie jak sprawić, aby różne działy firmy „grały do jednej bramki”?

Olimpiada twórczej odwagi

LICZBA OSÓB: 4 – 200

CZAS TRWANIA: 2 godziny

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: teambuilding, kreatywność, integracja

Intensywny, 2-godzinny trening, który rozwija kluczowe umiejętności kreatywności, pomagając zespołom odkryć nowe perspektywy i innowacyjne rozwiązania w złożonym świecie biznesu.

Ekspedycja mocy

LICZBA OSÓB: 6 do 16 w jednej grupie

CZAS TRWANIA: 1 godzina

GRA STACJONARNA

OBSZARY ZASTOSOWANIA: współpraca, docenienie różnorodności, zarządzanie projektem

Ekspedycja mocy jest dynamiczną grą zaprojektowaną, aby dać zespołowi pożywkę do refleksji – co stanowi jego nawykowy sposób działania, jakim mocnym stronom zawdzięcza swoje sukcesy i jakie są potencjalne zagrożenia, które mogą stanąć na drodze zespołowej efektywności.