01
Dec

autoKOREKTA-2016-IBLGC-Scope25 listopada w Dublinie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród BEX International Business Learning Games Awards. Była ona zwieńczeniem konkursu organizowanego przez Business Excellence Institute, w którym udział wzięła również Pracownia Gier. 

Założeniem organizatora było danie możliwości kandydatom uzyskania opiniotwórczego w branży gier edukacyjnych feedbacku o produkcie oraz wypromowanie gry na rynku światowym.

Projekty oceniane były przez międzynarodowe jury, specjalistów z obszaru biznesu, edukacji i projektowania gier, którzy posługiwali się w swoich ocenach takimi kryteriami jak: wartość edukacyjna gry, jakość przekazywanej wiedzy, mechanika gry, kontekst rozgrywania.

Zgłoszona przez nas autoKOREKTA konkurowała z grami z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Hiszpanii, Irlandii czy Norwegii.

Pierwszą nagrodę, 2016 Game of The Year, zdobyła hiszpańska gra PacificautoKOREKTA otrzymała nagrodę w kategorii 2016 Most Significant Scope, natomiast za najbardziej oryginalną grę została uznana norweska produkcja Playing Lean.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcy oraz wszystkim uczestnikom konkursu!

Tytuł zdobyty w BEX International Business Learning Games Contest nie jest jedynym, jaki Pracownia Gier posiada.

Zdobyliśmy główne nagrody w najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursach projektowania gier Game Design Competition 2009 i 2010 roku organizowanym w Waszyngtonie w czasie konferencji Północnoamerykańskiego Stowarzyszenia Gier i Symulacji (NASAGA) dla gier Strike Fighter i Kwestia Czasu.

W 2010 zdobyliśmy tytuł Innowacyjnej Firmy OCDE i Ministerstwa Gospodarki, w 2011 – II nagrodę i tytuł Młoda Innowacyjna Firma w konkursie Innowator Mazowsza 2011,  a w 2015 roku prezentacja i artykuł o grze szkoleniowej dla administracji publicznej – Brokerzy wiedzy, zdobyły pierwsze miejsce na 46-stej konferencji Międzynarodowego Stowarzyszenia Symulacji i Gier (ISAGA) w Kioto.

 

Zobacz także: